Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Δήμος Μπέκε: «Ο Ψινάκης μου είπε ότι δεν θα κάνω ποτέ καριέρα»

«Όταν δουλεύεις με μεγάλες φίρμες δεν πρόκειται να προχωρήσεις, θα είσαι πάντα "ορεκτικό".»


Έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό όταν αντικατέστησε τον Κωνσταντίνο Χριστοφόρου στο μουσικό συγκρότημα ONE. 


Ο Δήμος Μπέκε μας επανασυστήνεται μέσα από το "The Voice" και μέσα από μια αποκαλυπτική συνέντευξη που δίνει στο Πρώτο Θέμα και την Φένια Γιαννουλάδη, μιλάει για την εμπειρία του από την περίοδο που έκανε φωνητικά στον Σάκη Ρουβά.


«Ως τέτοιου είδους εργαλείο με χρησιμοποίησε ο Φόιβος και στον Ρουβά, στο "Όλα Καλά". Έτσι κατέληξα να πάω στην Αμερική για την ολοκλήρωση του άλμπουμ μαζί με τον Ηλία Ψινάκη. Ρώτησα ένα βράδυ τον Ψινάκη, γιατί το είχα μαράζι: "Θα κάνω ποτέ καριέρα"; Τότε εκείνος μου απάντησε με ένα μεγάλο κατηγορηματικό "όχι". Όταν τον ρώτησα γιατί, μου είπε "γιατί έχεις φωνάρα"! Μου εξήγησε ότι οι πολύ λίγοι ιδιαίτεροι μουσικοί που κάνουν φωνητικά μετριούνται στα δάχτυλα των χεριών. Και είναι τα εργαλεία πίσω από τα μεγάλα ονόματα. Όταν δουλεύεις με μεγάλες φίρμες δεν πρόκειται να προχωρήσεις, θα είσα πάντα "ορεκτικό". Σε ακούν και σε βλέπουν όλοι, αλλά στην πραγματικότητα είσαι αόρατος».

Για τη συμμετοχή του στο "The Voice" υπογραμμίζει: «Το μόνο που θέλω είναι να δουν τον Μπέκε όπως είναι τώρα, με τη φωνή που έχω τώρα, ύστερα από τόσα χρόνια. Ας αποφασίσει ο κόσμος αν πρέπει να κάνω καριέρα ή όχι».
zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...